sobota, 14 listopada 2015

80.-86. Legia Warszawa 2015/2016

Legia Warszawa
Cześć! 
Dzisiaj zaprezentuje wam niewątpliwie najważniejszą dla mnie przesyłkę w tym sezonie - od Legii Warszawa!
Od Legii dostałem autografy siedmiu zawodników. Jest to uzupełnienie mojej kolekcji autografów Legii, pierwszą część (z tamtego sezonu) możecie zobaczyć TUTAJ.


Jak zdobyłem ? Listownie
Kiedy wysłałem ? 9 listopada 2015
Kiedy dostałem ? 13 listopada 2015
Ile czekałem ? 4 dni! (rekord!)
Kogo autografy dostałem? Roberta Bartczaka, Arkadiusza Piecha, Aleksandara Prijovicia, Mateusza Szwocha (karta z poprzedniego sezonu), Pablo Dyego, Dominika Furmana i Michała Pazdana.
Ocena: 6-
Dlaczego? Podpisy bardzo dobrze widoczne, na klubowych kartach. Autografów od N. Nikolicia, czy I. Trickovskiego nie dostałem, ponieważ przebywają oni na zgrupowaniach reprezentacji ;)
Adres: Adres stadionu z dopiskiem ''KP Legia Warszawa''











































Przepraszam za to, że niektóre skany są trochę krzywo wycięte ;/ 
Po następną porcję autografów zapraszam standardowo w najbliższą sobotę o 17.00
Trzymajcie się! :D

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2015/11/clemens-aigner-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy! :)

    http://siwat-agrafek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnee i gratuluję Ci :) Zapraszam do mnie na loveskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń